Trustly palkkaa Ulrica Falkenbergin kaksinkertaistamaan henkilöstömäärän

15 Nov - 2016

Trustly palkkaa Ulrica Falkenbergin kaksinkertaistamaan henkilöstömäärän

TUKHOLMA, 22. marraskuuta 2016 – Tukholmassa toimiva FinTech-yritys Trustly palkkaa Ulrica Falkenbergin Head of People Operations -tehtävään. Falkenberg kuuluu johtoryhmään, ja hänen tehtävänään on pyrkiä kaksinkertaistamaan henkilöstömäärä ensi vuonna.

Ulrica Falkenberg aloitti uransa kansainvälisessä muotitalossa MaxMarassa, missä hän vastasi kansainvälisestä myynnistä.

"Huomasin, että vaikka työskentelin myynnin parissa, kaikessa on kuitenkin loppupeleissä kyse ihmisistä jotka myyntiä hoitavat. Siitä lähtien olen omistanut suuren osan työelämästäni oppiakseni, miten toimintaa parannetaan ja yritykset saadaan erottumaan joukosta ja kehittymään”, sanoo Falkenberg, joka työskenteli tätä ennen varatoimitusjohtajana yhdessä Ruotsin suurimmista viiniyrityksistä Oenoforosissa.

Ennen sitä hän työskenteli 10 vuotta konsulttina Alumni Groupissa ja Harvey Nashissa organisaatiomuutosten, johtajuuskehityksen ja headhuntingin parissa.

Falkenberg vastaa uudessa tehtävässään siitä, että nopeasti kasvava Trustly perustuu terveeseen, erittäin ammattimaiseen organisaatioon. Yhdessä muun johtoryhmän kanssa hän varmistaa, että yrityksen kulttuuri ja työympäristö ovat mahdollisimman hyvät, jotta Trustlyn lahjakkaat työntekijät voivat kasvaa ja kehittyä.

Jotta Trustly onnistuisi yhdistämään nopean kasvun oikeaan osaamiseen, yritys pyrkii rekrytoimaan lahjakkuuksia kaikkialta maailmasta. Tällä hetkellä yrityksessä työskentelee ihmisiä yli 25 maasta, mitä Falkenberg pitää pikemminkin kulttuurisena voimavarana kuin haasteena.

"On rikastuttavaa työskennellä niin monimuotoisessa yrityksessä, jossa jokaisen tausta tuo mukanaan monia erilaisia lähestymistapoja ja ratkaisuja. Uskomme, että kun erilaiset tiedot kohtaavat, löydämme myös seuraavan innovatiivisen idean", Falkenberg jatkaa.
Sillä aikaa, kun Trustly kasvaa Euroopassa, Ulrica Falkenberg haluaa kehittää yrityskulttuurin, joka tunnistetaan toimipisteestä riippumatta mutta jossa kuitenkin huomioidaan paikalliset erot.

"Emme halua ruotsalaista kulttuuria Lontoon toimipisteeseen, vaan pikemminkin integroida brittikulttuurin Trustlyn kulttuuriin", Falkenberg lisää.

"Trustly kasvaa todella nopeasti ja haluamme varmistaa, että houkuttelemme edelleen parhaita lahjakkuuksia ja saamme heidät pysymään. Olen todella iloinen siitä, että voimme toivottaa tervetulleeksi Ulrican, joka auttaa meitä kasvamaan terveellä tavalla", sanoo Trustlyn vastikään nimetty toimitusjohtaja Oscar Berglund.

Tietoa Trustlysta

Trustly Group AB on ruotsalainen vuonna 2008 perustettu FinTech-yritys, joka tarjoaa nopeita, yksinkertaisia ja turvallisia verkkomaksuja suoraan pankkitililtä. Trustlyn B2B-maksuratkaisut houkuttelevat maailmanlaajuisia verkkokauppa-, rahoituspalvelu-, matka- ja peliyrityksiä. Yrityksen on ennustettu olevan yksi eurooppalaisista yrityksistä, jotka mullistavat FinTechCity Londonin rahoitusalan palvelusektorin. Vuosina 2015 ja 2016 Trustly valittiin Dagens Industri -lehden Gasell-yritykseksi.

Trustlylla on 150 työntekijää, ja se tarjoaa palveluitaan 29 maassa sekä yhdistää yli 190 pankkia Euroopassa. Trustly on Ruotsin Finanssivalvonnan valvoma ruotsalainen maksulaitos, jolla on lupa tarjota maksupalveluita EU:n/ETAn alueella. Lue lisää osoitteessa www.trustly.com.

Yhteystiedot lehdistölle