Trustlyn ja Avanzan yhteistyö: Asiakkaat tekevät suoramaksuja tällä hetkellä yli 900 miljoonan kruunun arvosta kuukaudessa

19 Dec - 2016

TUKHOLMA, 19. joulukuuta 2016 – FinTech-yritykset Trustly ja Avanza aloittivat 16. joulukuuta 2015 yhteistyön voidakseen tarjota asiakkailleen suoramaksut sekä mobiilialustoilta että tietokoneelta. Vajaa vuosi myöhemmin yhteistyön hedelmät voidaan korjata. Yli 100 000 Avanzan asiakasta on jo käyttänyt Trustlya tehdäkseen suoramaksuja, ja Trustlyn kautta siirretään kuukausittain yli 900 miljoonaa kruunua. Avanza on yhteistyön kautta aktivoinut 7 % enemmän asiakkaita, mikä vastaa 750 miljoonan kruunun nettotulovirtaa (76,7 miljoonaa euroa) vuosittain.

Trustly antaa asiakkaalle mahdollisuuden tallettaa rahaa poistumatta Avanzan palvelusta, jolloin kokemuksesta tulee saumaton ja prosessista joustava, ja asiakkaat voivat heti aktivoitua. Aiemmin talletuksen pystyi tekemään vasta neljän tunnin kuluttua, mutta nyt se onnistuu jo 10 sekunnin kuluttua. Siksi aktiivisten asiakkaiden määrä on noussut voimakkaasti. Rahaa ensimmäisenä päivänä tallettavien asiakkaiden määrä on lähes kaksinkertaistunut.

"Pyrimme aina tekemään prosessista asiakkaillemme helpomman. Trustlyn ansiosta asiakkaamme voivat nyt aloittaa säästämisen heti, kun he haluavat", Avanzan uusi toimitusjohtaja Johan Prom sanoo.

"Olemme aina pyrkineet tekemään online-maksuista pankkitilin kautta helpompia ja sopivampia nykyajan kuluttajille. Olemme ylpeitä siitä, että voimme auttaa Avanzaa tarjoamaan parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen", Trustlyn toimitusjohtaja Oscar Berglund sanoo.

Palvelu tukee talletuksia Avanzalle Handelsbankenista, Nordeasta, SEB:stä, Swedbankista ja Danske Bankista. Kirjautuminen ja allekirjoitus tukevat kaikkia pankin tunnistautumismenetelmiä, mukaan lukien mobiilivarmenteen.

Tietoa Trustlysta

Trustly Group AB on ruotsalainen vuonna 2008 perustettu FinTech-yritys, joka tarjoaa nopeita, yksinkertaisia ja turvallisia verkkomaksuja suoraan pankkitililtä. Trustlyn B2B-maksuratkaisut houkuttelevat maailmanlaajuisia verkkokauppa-, rahoituspalvelu-, matka- ja peliyrityksiä. Yrityksen on ennustettu olevan yksi eurooppalaisista yrityksistä, jotka mullistavat FinTechCity Londonin rahoitusalan palvelusektorin. Vuosina 2015 ja 2016 Trustly valittiin Dagens Industri -lehden Gasell-yritykseksi.

Trustlylla on 150 työntekijää, ja se tarjoaa palveluitaan 29 maassa sekä yhdistää yli 190 pankkia Euroopassa. Trustly on Ruotsin Finanssivalvonnan valvoma ruotsalainen maksulaitos, jolla on lupa tarjota maksupalveluita EU:n/ETAn alueella. Lue lisää osoitteessa www.trustly.com.

Yhteystiedot lehdistölle