Lendify ja Trustly FinTech-yhteistyöhön asiakaskokemuksen parantamiseksi

02 Feb - 2017

Lendify ja Trustly FinTech-yhteistyöhön asiakaskokemuksen parantamiseksi

Tukholma, 2. helmikuuta 2017: FinTech-yritykset Lendify ja Trustly aloittavat uuden yhteistyön tehdäkseen yksityishenkilöiden välisistä lainosta tehokkaampia. Kun molempien FinTech-innovaatioiden tekniikka yhdistetään, paranee asiakaskokemus huomattavasti kun vaiheet vähenevät ja siirroista tulee sujuvampia.

Lendifyn P2P-alusta ottaa tekniikan avukseen tehostaakseen lainamarkkinoita yhdistämällä yksityishenkilöt, jotka haluavat lainata pääomaa, ja investoijat, jotka haluavat investoida luottokelpoisten lainanottajien lainoihin. Nyt tavalliset yksityishenkilöt ja yritykset voivat investoida omaisuuslajeihin, joihin pankeilla on pitkään ollut yksinoikeus.

Trustlyn menetelmä pankkitileiltä tehtäville suoramaksuille ja verkkomaksuille mahdollistaa sen, että investoijat voivat Lendifyn alustan kautta aktivoitua heti rekisteröinnin jälkeen. Trustlyn teknologian ansiosta investoijat voivat tehdä investoinnit välittömästi, kun he aiemmin joutuivat odottamaan pankkisiirtoa pankkipäivän.

”Trustlyn avulla maksut palveluumme ja palvelustamme muuttuvat entistä helpommiksi ja joustavammiksi. Investoijat voivat siirtää rahat poistumatta Lendifyn palvelusta”, sanoo Lendifyn IR-vastaava Erika Eliasson. Kun voimme automatisoida entistä useampia lainaprosessin osia, myös hallintomme helpottuu ja voimme tehostaa lainamarkkinoita entisestään.

"Tämä on uusi yksi esimerkki siitä, miten kaksi innovatiivista FinTech-yritystä voivat yhdessä tuottaa parempaa loppukäyttäjäkokemusta sen lisäksi, mitä perinteisillä palveluilla ja ratkaisuilla voidaan saavuttaa”, Trustlyn Chief Commercial Officer Johan Nord sanoo. Kun käyttäjän on helppo investoida pääomansa suoraan, monta estettä katoaa ja silloin näemme sekä yhteisvaikutuksen että konvertointiasteen kasvavan, Nord sanoo lopuksi.

Trustly yhdistää yli 170 pankkia Euroopassa ja sekä Trustly että Lendify ovat Ruotsin Finanssivalvonnan valvomia maksulaitoksia.

Lisätietoa:

Erika Eliasson, Lendifyn IR-vastaava +46 (0)70-999 1070

Kristin Andersson, Trustlyn Communications Manager + 46 (0)70-585 7818

Tietoa Trustlysta

Trustly Group AB on ruotsalainen vuonna 2008 perustettu FinTech-yritys, joka tarjoaa nopeita, yksinkertaisia ja turvallisia verkkomaksuja suoraan pankkitililtä. Trustlyn B2B-maksuratkaisut houkuttelevat maailmanlaajuisia verkkokauppa-, rahoituspalvelu-, matka- ja peliyrityksiä. Yrityksen on ennustettu olevan yksi eurooppalaisista yrityksistä, jotka mullistavat FinTechCity Londonin rahoitusalan palvelusektorin. Vuosina 2015 ja 2016 Trustly valittiin Dagens Industri -lehden Gasell-yritykseksi.

Trustlylla on 150 työntekijää, ja se tarjoaa palveluitaan 29 maassa sekä yhdistää yli 190 pankkia Euroopassa. Trustly on Ruotsin Finanssivalvonnan valvoma ruotsalainen maksulaitos, jolla on lupa tarjota maksupalveluita EU:n/ETAn alueella. Lue lisää osoitteessa www.trustly.com.

Yhteystiedot lehdistölle