Lapset saavat nyt viikkorahansa pankkitililleen – Veckopengen-sovellus ja Trustly ainutlaatuisen palvelun takana

16 Feb - 2017

TUKHOLMA, 16. helmikuuta 2017 – Ruotsalaiset lapset voivat nyt saada viikko- tai kuukausirahansa digitaalisesti ja automaattisesti maksettuna oikeaan. aikaan.Veckopengen-sovellus lanseeraa FinTech-yritys Trustlyn avulla uuden maksupalvelun, joka tekee ruotsalaisten perheiden lasten raha-asioiden hoitamisesta nykyaikaista, helppoa ja hauskaa.

Uuden palvelun myötä vanhemmat voivat siirtää rahat automaattisesti lasten pankkitileille, suoraan Veckopengen-sovelluksesta. Trustlyn avulla Veckopengen-sovellus voi yhdistää lasten ja vanhempien pankkitilit riippumatta siitä, mitä pankkia he käyttävät. Rahojen siirtäminen perheen pankkitilien välillä on ollut kauan kaivattu toiminto. Veckopengenin tekemät tutkimukset osoittavat, että yli 50 % käyttäjistä haluaa mahdollisuuden siirtää viikko- tai kuukausirahat suoraan lasten pankkitilille.

"Olemme todella iloisia siitä, että voimme lanseerata tämän uuden palvelun, jonka avulla viikko- ja kuukausirahat voidaan siirtää automaattisesti. Yritämme nykyajan digitaalisessa yhteiskunnassa luoda lapsille uusia tapoja käsitellä rahojaan, ja tämä on ensimmäinen useista maksupalveluista, joita tulemme tarjoamaan",Veckopengenin toimitusjohtaja Philip Haglund sanoo.

"Yhä useammilla lapsilla on oma pankkitili, mutta heidän digitaalinen kokemuksensa ei ole oikeastaan parantunut. Nyt on olemassa Veckopengen, joka täydentää olemassa olevaa pankkipalvelua. Sovellus on lisäksi ilmainen. Yhteistyö Trustlyn kanssa mahdollistaa sen, että pankkimaksut tapahtuvat nopeasti, helposti ja varmasti. Käyttäjien on todella helppo rekisteröidä siirtonsa poistumatta palvelustamme”, Philip Haglund jatkaa.

"Veckopengenin ja Trustlyn välinen yhteistyö siirtää säästöpossun nykyaikaan", sanoo Trustlyn Chief Commercial Officer Johan Nord.Tuntuu hyvältä tukea käytännöllistä työkalua, jonka ansiosta lasten on helpompi ja hauskempi opetella rahankäyttöä.

Trustly tarjoaa palveluitaan 29 maassa ja yhdistää 190 pankkia Euroopassa. Veckopengen lanseeraa maksupalvelun perheille Ruotsissa ja laajentaa myöhemmin tarjontaa useisiin Euroopan maihin.

Näin uusi palvelu toimii
Vanhemmat rekisteröivät oman ja lapsensa pankkitilin suoraan Veckopengenin sovellukseen ja tunnistautuvat tunnuslukulaitteella tai mobiilivarmenteella. Kun molemmat tilit on rekisteröity, suoraveloitus aktivoituu vanhempien tililtä siten, että lapsen viikko- tai kuukausirahaa vastaava summa siirretään automaattisesti vanhempien tililtä sovellukseen määriteltynä päivänä.

Täältä löydät sovelluksen
Veckopengen – Saatavana lapsille ja aikuisille App Storesta ja Google Playstä. Sovelluksen lataaminen on ilmaista.

Tietoa Veckopengenistä
Veckopengen pyrkii siihen, että yhteiskunta voisi paremmin auttaa lapsia ostamaan omilla rahoillaan sekä säästämään ja käsittelemään omia rahojaan. Uuden pankkisiirtotoiminnon avulla Veckopengen toivoo voivansa auttaa entistä useampia lapsia saamaan viikko- ja kuukausirahaa ja saada heidät ymmärtämään, mitä digitaalinen raha merkitsee. Apple on palkinnut sovelluksen tittelillä ”Paras kaikissa kategorioissa”, ja sillä on tällä hetkellä yli 170 000 käyttäjää Pohjoismaissa.

Caj Westlund, CMO Veckopengen, +46 (0)735 070 241
caj.westlund@gimitheapp.com

Kristin Andersson, Communications manager, Trustly, +46 (0)705 857 818
kristin.andersson@trustly.com

Tietoa Trustlysta

Trustly Group AB on ruotsalainen vuonna 2008 perustettu FinTech-yritys, joka tarjoaa nopeita, yksinkertaisia ja turvallisia verkkomaksuja suoraan pankkitililtä. Trustlyn B2B-maksuratkaisut houkuttelevat maailmanlaajuisia verkkokauppa-, rahoituspalvelu-, matka- ja peliyrityksiä. Yrityksen on ennustettu olevan yksi eurooppalaisista yrityksistä, jotka mullistavat FinTechCity Londonin rahoitusalan palvelusektorin. Vuosina 2015 ja 2016 Trustly valittiin Dagens Industri -lehden Gasell-yritykseksi.

Trustlylla on 150 työntekijää, ja se tarjoaa palveluitaan 29 maassa sekä yhdistää yli 190 pankkia Euroopassa. Trustly on Ruotsin Finanssivalvonnan valvoma ruotsalainen maksulaitos, jolla on lupa tarjota maksupalveluita EU:n/ETAn alueella. Lue lisää osoitteessa www.trustly.com.

Yhteystiedot lehdistölle