Trustly käsitteli vuonna 2016 maksuja 30 miljardin kruunun edestä, vuotuinen kasvu 125 %

01 Mar - 2017

Ruotsalainen FinTech-yritys Trustly on iloinen saadessaan ilmoittaa käsitelleensä 30 miljardin kruunun (3,2 miljardin euron) maksuvolyymin vuonna 2016. Trustlyn maksuvolyymi on kokonaisuudessaan 61 miljardia kruunua (6,5 miljardia euroa) yrityksen perustamisvuodesta 2008 lähtien.

Maksujen 125 prosentin kasvu vuonna 2016 johtuu Trustlyn laajentumisesta 21 uuteen Euroopan maahan vuoden 2015 lopussa. Trustly tarjoaa asiakkailleen ainutlaatuisen maksuratkaisun, jonka ansiosta asiakkaat voivat saada maksun kaikkialla Euroopassa.

Trustlyn maksuratkaisu on osoittanut edistävänsä asiakkaiden kaupallista menestystä. Esimerkiksi ruotsalainen digitaalinen pankki Avanza on aktivoinut vuoden 2015 lopussa Trustlyn reaaliaikaisen tilisiirtopalvelun, jotta sen asiakkaat voisivat siirtää rahaa tililleen sekä mobiililaitteilta että tietokoneelta. Trustlyn palvelun ansiosta Avanzan asiakkaiden aktivoituminen on lisääntynyt 7 %.

Trustlyn toimitusjohtaja Oscar Berglund sanoi: ”Olemme todella iloisia siitä, että maksuratkaisustamme tulee entistä suositumpi niiden 29 eurooppalaisen maan kuluttajien mielestä, joissa tarjoamme palveluita. Meitä ilahduttaa myös se, että sillä on ilmeisen positiivinen vaikutus asiakkaidemme liiketoimiin. Riippumatta siitä, onko sinulla verkkokauppa tai digitaalinen pankki, Trustly voi auttaa sinua saamaan tuottoa ja helpottamaan maksujasi kaikkialla Euroopassa.”

Tietoa Trustlysta

Trustly Group AB on ruotsalainen vuonna 2008 perustettu FinTech-yritys, joka tarjoaa nopeita, yksinkertaisia ja turvallisia verkkomaksuja suoraan pankkitililtä. Trustlyn B2B-maksuratkaisut houkuttelevat maailmanlaajuisia verkkokauppa-, rahoituspalvelu-, matka- ja peliyrityksiä. Yrityksen on ennustettu olevan yksi eurooppalaisista yrityksistä, jotka mullistavat FinTechCity Londonin rahoitusalan palvelusektorin. Vuosina 2015 ja 2016 Trustly valittiin Dagens Industri -lehden Gasell-yritykseksi.

Trustlylla on 150 työntekijää, ja se tarjoaa palveluitaan 29 maassa sekä yhdistää yli 190 pankkia Euroopassa. Trustly on Ruotsin Finanssivalvonnan valvoma ruotsalainen maksulaitos, jolla on lupa tarjota maksupalveluita EU:n/ETAn alueella. Lue lisää osoitteessa www.trustly.com.

Yhteystiedot lehdistölle