Uusi yhteistyö: Trustly toimittaa suoramaksut Boozt.comille

23 May - 2017

Uusi yhteistyö: Trustly toimittaa suoramaksut Boozt.comille

TUKHOLMA, 23. toukokuuta 2017: Trustly on aloittanut uuden yhteistyön pohjoismaisen verkkokauppiaan ja verkkokaupan Boozt.comin kanssa.

Trustlyn ansiosta Booztin asiakkaat Ruotsissa ja Suomessa voivat nyt maksaa suoraan pankkitililtään, kun he ostavat Boozt.comista. Suoramaksut ovat laskun ja kortin lisäksi pohjoismaisten kuluttajien eniten suosimat maksutavat. Trustlyn menetelmä helpottaa lisäksi maksunpalautusta sekä kauppiaille että kuluttajille. Maksunpalautuksessa rahat maksetaan automaattisesti takaisin pankkitilille, jolta maksu alun perin tehtiin eikä tämä vaadi kauppiaalta mitään manuaalisia toimenpiteitä.

"Yhteistyömme Trustlyn kanssa auttaa parantamaan Boozt.comin asiakaskokemusta. Trustlyn menetelmä on tarkkaan testattu ja tekee maksusta sekä helpomman että joustavamman, koska vaiheita on vähemmän", Booztin CMO Peter G Jørgensen sanoo.Se tarkoittaa, että voimme entisestään helpottaa asiakkaille tehtäviä maksunpalautuksia. Tämä auttaa yhdessä Bootzin pyrkimysten kanssa luomaan parhaan mahdollinen ostokokemuksen, Jørgensen sanoo.

”Olemme todella iloisia yhteistyöstä Bootzt.comin kanssa, joka on yksi Euroopan tärkeimmistä muodin verkkokaupoista. Merkittävä osa pohjoismaisista kuluttajista maksaa mieluummin suoraan pankkitililtään. Kun annetaan mahdollisuus maksaa Trustlyn kautta, voimme vaikuttaa siihen, että niiden asiakkaiden määrä pienenee, jotka hylkäävät ostoskorin, koska eivät löydä suosimaansa maksuvaihtoehtoa”, Trustlyn toimitusjohtaja Oscar Berglund sanoo.

Tietoa Trustlysta

Trustly Group AB on ruotsalainen vuonna 2008 perustettu FinTech-yritys, joka tarjoaa nopeita, yksinkertaisia ja turvallisia verkkomaksuja suoraan pankkitililtä. Trustlyn B2B-maksuratkaisut houkuttelevat maailmanlaajuisia verkkokauppa-, rahoituspalvelu-, matka- ja peliyrityksiä. Yrityksen on ennustettu olevan yksi eurooppalaisista yrityksistä, jotka mullistavat FinTechCity Londonin rahoitusalan palvelusektorin. Vuosina 2015 ja 2016 Trustly valittiin Dagens Industri -lehden Gasell-yritykseksi.

Trustlylla on 150 työntekijää, ja se tarjoaa palveluitaan 29 maassa sekä yhdistää yli 190 pankkia Euroopassa. Trustly on Ruotsin Finanssivalvonnan valvoma ruotsalainen maksulaitos, jolla on lupa tarjota maksupalveluita EU:n/ETAn alueella. Lue lisää osoitteessa www.trustly.com.

Yhteystiedot lehdistölle