Tieto-konsernin osa Emric ryhtyy Trustlyn kumppaniksi

09 Oct - 2017

Tieto-konsernin osa Emric ryhtyy Trustlyn kumppaniksi

Eurooppalainen maksamisratkaisuja tarjoava yritys Trustly ja Tieto-konserniin kuuluva pohjoismainen ohjelmistontarjoaja Emric julkistavat uuden strategisen tason kumppanuuden, jonka avulla Emricin yritysasiakkaat saavat käyttöönsä Trustlyn verkossa toimivan pankkimaksutekniikan koko Euroopassa.

Emric on globaali rahoituslaitoksille tarkoitettujen ohjelmistoratkaisujen tarjoaja luotto-, asuntolaina-, rahoitus- ja leasingpalvelujen tuottamiseksi. Trustlyn verkkopankkitekniikan avulla Emricin yritysasiakkaat voivat tarjota tilinhaltijoille reaaliaikaisia maksamis- ja todentamispalveluita. Ne auttavat vähentämään huomattavasti maksuaikaprosessiin liittyvää hallinnollista työtä sekä vähentämään petosten ja maksujen epäonnistumisen riskejä. Kuluttajille tarjotaan selkeää hakemisprosessia, käteisen siirtämistä heti ja ongelmatonta takaisinmaksamista.

Trustlyn ainutlaatuinen menetelmä mahdollistaa reaaliaikaiset pankkisiirrot ja verkkomaksut, joten Emric/Tieto voi toimittaa nopeita, yksinkertaisia ja turvallisia verkkopankkimaksuja kuluttajien pankkitileiltä ja palautuksia niille 29 Euroopan maassa.

"Tavoitteemme on tarjota yhtenäistä ympäristöä verkkopankeille ja rahoituslaitoksille sekä valmiita integrointeja Euroopan johtaville FinTech-palveluntarjoajille. Trustly on yksi tämän alan vahvimmista toimijoista. Asiakkaamme voivat palvella omia asiakkaitaan paremmin integoimalla Trustlyn tekniikan. Sen toimivaksi havaittua tuotetta ja turvallista tekniikkaa käytetään 29 maassa Euroopassa", kertoo Emricin CEO Pedram Tadayon.

Trustlyn CEO Oscar Berglund toteaa: "Emric on kasvanut nopeasti viime vuosina tuomalla uusia maksamisratkaisuja yli 60 yrityksen käyttöön 24 maassa. Tekniikkamme ansiosta Emricin asiakkaat saavat käyttöönsä uuden markkina-alueen: miljoonia mahdollisia uusia asiakkaita Euroopassa. Tämä kumppanuus osoittaa, kuinka suuren lisäarvon Trustlyn ratkaisut tuottavat eurooppalaisille rahoituslaitoksille."

Tietoa Trustlysta

Vuonna 2008 perustettu Trustly Group AB on ruotsalainen rahoitusteknologiayritys, joka tekee verkkopankkimaksamisen nopeaksi, helpoksi ja turvalliseksi. Yhtiö tarjoaa kansainvälisiä maksupalveluja kuluttajien pankkitileiltä ja -tileille yli 3000 pankissa 29 markkina-alueella Euroopassa toimien maksujenvälittäjänä yritysten ja kuluttajien välillä verkkokaupassa, matkailualalla, pelaamisessa ja rahoituspalveluissa. Vuonna 2017 Financial Times nimesi Trustlyn FT1000-listalleen yhtenä Euroopan nopeimmin kasvavista yrityksistä. London Stock Exchange valitsi Trustlyn yhdeksi Euroopan mielenkiintoisimmista ja nopeimmin kasvavista yrityksistä.

Trustlylla on 170 työntekijää ja pääkonttori Tukholmassa Ruotsissa sekä aluekonttorit Espanjassa, Maltalla, Saksassa ja Isossa-Britanniassa. Trustly on Ruotsin Finanssivalvonnan valtuuttama ja valvoma maksulaitos. Lisätietoja osoitteesta www.trustly.com

Yhteystiedot lehdistölle