Trustly on saanut DI Gaselli-tunnustuksen kolmena peräkkäisenä vuotena

05 Dec - 2017

Trustly on saanut DI Gaselli-tunnustuksen kolmena peräkkäisenä vuotena

Tukholmassa 5.12.2017 – Eurooppalaisella maksuyrityksellä Trustlylla on ilo ilmoittaa, että se on ehdokas erittäin arvokkaan DI Gasell –palkinnon saajaksi jo kolmannen peräkkäisen vuoden ajan.

Ruotsalainen päivittäinen talouslehti Dagens Industri perusti vuonna 2000 DI Gasell -palkinnon tunnustaakseen Ruotsin nopeimmin kasvavat ja kannattavimmat yritykset.

"On todella suuri kunnia, että koko Trustly-tiimi on saanut DI Gasellin nimityksen jo kolmatta kertaa peräkkäin. Vuonna 2017 saavutimme virstanpylvään, yli 10 miljardin euron suuruisen maksumääräyksen - todellinen todistus työryhmän tekemästä työstä. Kehitämme edelleen verkkopankkipalvelujamme, jotta voimme tarjota parhaan ratkaisun yrityksille ja kuluttajille kaikkialla Euroopassa", sanoo Trustlyn toimitusjohtaja Oscar Berglund.

Nimetyn DI Gasell -yrityksen on oltava:

• Liikevaihto ylittää 10 miljoonaa SEK
  • Vähintään 10 työntekijää
  • Vähintään kaksinkertaistunut liikevaihto, verrattaessa ensimmäiseen ja viimeiseen tilikauteen
  • Liikevaihto on kasvanut vuosittain viimeisten kolmen vuoden aikana
  • Positiivinen liikevoitto viimeisen neljän verovuoden aikana
  • Kasvaa orgaanisesti, ei yritysostoilla tai fuusioilla
  • Hyvinvoiva talous

Saavutetut virstanpylväät vuonna 2017:

• Käsitelty 10 miljardia euroa tapahtumamäärissä vuodesta 2008 lähtien
  • Tuotu markkinoille Trustly -suoraveloitus, uusi maksutuote jatkuvaan ostoon, mukaan lukien liittymispalvelut ja one-click maksut
  • Viimeisimpiin asiakkaisiin kuuluvat UATP ja Flywire, johtava sähköisen kaupankäynnin yritys Boozt, ohjelmistotoimittaja Emric (osa Tietoa) ja P2P-lainausalusta Lendify

Tietoa Trustlysta

Trustly Group AB on ruotsalainen vuonna 2008 perustettu FinTech-yritys, joka tarjoaa nopeita, yksinkertaisia ja turvallisia verkkomaksuja suoraan pankkitililtä. Trustlyn B2B-maksuratkaisut houkuttelevat maailmanlaajuisia verkkokauppa-, rahoituspalvelu-, matka- ja peliyrityksiä. Yrityksen on ennustettu olevan yksi eurooppalaisista yrityksistä, jotka mullistavat FinTechCity Londonin rahoitusalan palvelusektorin. Vuosina 2015 ja 2016 Trustly valittiin Dagens Industri -lehden Gasell-yritykseksi.

Trustlylla on 180 työntekijää, ja se tarjoaa palveluitaan 29 maassa sekä yhdistää yli 190 pankkia Euroopassa. Trustly on Ruotsin Finanssivalvonnan valvoma ruotsalainen maksulaitos, jolla on lupa tarjota maksupalveluita EU:n/ETAn alueella. Lue lisää osoitteessa www.trustly.com.

Yhteystiedot lehdistölle