28 Aug - 2018

Trustlyn uusi pääjohtaja on nimitetty Saksassa

Tukholma XX. kesäkuuta 2018 – Eurooppalainen maksupalveluyhtiö Trustly ilmoittaa nimittäneensä Hans Hoffmannin pääjohtajakseen Saksassa. Trustlyn Kölnin toimistosta käsin työskentelevä Hans vie Trustlyn liiketoimintaa eteenpäin DACH-alueella ja johtaa samalla paikallista tiimiä.

Hansilla on laaja kokemus verkkomaksupalveluista sekä vakiintuneet verkostot sähköisen kaupankäynnin ja maksupalveluiden aloilta. Hans on toiminut viimeisten 10 vuoden aikana useissa eri johtoasemissa sekä myyntipäällikkönä. Viimeksi hän toimi Klarna-konsernissa Sofortin kansainvälisenä myyntipäällikkönä ja DACH-kumppanihallintatiimin johtajana.

Trustlyn toimitusjohtaja Oscar Berglund toteaa: ”Koska palvelemme yhä useampia kauppiaita Saksan markkinoilla, olemme erittäin iloisia saadessamme Hansin joukkoomme. Hänen kokemuksestaan, markkinatuntemuksestaan ja nykyisistä suhteistaan on paljon hyötyä Trustlylle, jonka läsnäolo Saksan ja DACH-alueen markkinoilla on kasvussa.”

Trustlyn uusi pääjohtaja Hans Hoffmann kertoo: ”Olen erittäin iloinen liittyessäni Trustlyyn. Odotan innolla, ettäpääsen vahvistamaan Trustlyn kansainvälistä asemaa ja luomaan uusia kumppanuuksia Saksassa ja Itävallassa.Nykyisten ja tulevien verkkomaksuratkaisujensa ansiosta Trustly on erinomaisessa asemassa sekä kansallisten että kansainvälisten kauppiaiden verkkomaksupalveluiden vauhdittamiseksi merkittävästi Saksassa ja Itävallassa.

Tietoa Trustlysta

Vuonna 2008 perustettu Trustly Group AB on ruotsalainen rahoitusteknologiayritys, joka tekee verkkopankkimaksamisesta nopeaa, helppoa ja turvallista. Yhtiö tarjoaa kansainvälisiä maksupalveluita kuluttajien pankkitileiltä ja -tileille yli 3 000 pankissa ja 29 markkina-alueella Euroopassa. Se toimii yritysten ja kuluttajien välisten maksujen välittäjänä verkkokaupan, matkailualan, pelaamisen ja rahoituspalvelujen alalla. Vuosina 2017 ja 2018 Financial Times nimesi Trustlyn FT1000-listalleen yhtenä Euroopan nopeimmin kasvavista yrityksistä. Lontoon pörssi valitsi Trustlyn yhdeksi Euroopan mielenkiintoisimmista ja nopeimmin kasvavista yrityksistä.

Trustlylla on 215 työntekijää. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Tukholmassa, ja sillä on aluekonttorit myös Espanjassa, Maltalla, Saksassa ja Isossa-Britanniassa. Trustly on Ruotsin Finanssivalvonnan valtuuttama ja valvoma maksulaitos. Lisätietoja on osoitteessa www.trustly.com

Yhteystiedot lehdistölle

ersson, Communications Manager">