Trustly avaa toimipisteen Helsinkiin vastaamaan suomalaisten verkkokauppojen kasvavaan kysyntään.

09 Nov - 2018

Tukholma 9. lokakuuta - Eurooppalainen maksamisen ratkaisuja tarjoava yritys Trustly on tänään julkistanut avanneensa Helsinkiin toimipisteen, koska suomalaisten verkkokauppojen ja niiden asiakkaiden kohdistama kysyntä nopeaan, helppokäyttöiseen ja turvalliseen maksamismenetelmään on kasvanut.

Kuluttajat kaikkialla Euroopassa suosivat verkkopankkimaksamista, ja Suomessa suosio on erityisen vahvaa. Trustlyn “The State of Online Banking 2017” -raportin mukaan 40 % verkossa ostoksia tekevistä suomalaisista haluaa maksaa käyttämällä tätä menetelmää. Ruotsissa vastaava osuus on 23 %.

Trustlyn Chief Commercial Officer Johan Nord toteaa:

"Suomen markkinoilla on meneillään suosiollinen kehitys. Suomalaiset kuluttajat suosivat verkkopankkimaksamista, koska digitaalisuus on heille tuttua. Siksi he arvostavat tämän maksamismenetelmän nopeutta, helppoutta ja turvallisuutta.

Sales Executive Finland Mikko Kairtamo toteaa:

"Olen iloinen siitä, että tuemme nykyisiä ja uusia asiakkaita paikallisesti. Verkkokauppojen on tarjottava paikallista verkkopankkimaksamista konversion maksimoimiseksi. Trustlyn avulla verkkokaupat voivat tarjota kuluttajille mahdollisuuden maksaa heti ja saada hyvitykset nopeasti käytettävästä pankista riippumatta. Lisäksi Trustly auttaa suomalaisia verkkokauppoja kansainvälistymään, koska ne voivat ottaa vastaan maksuja 29 Euroopan maassa asuvilta 400 miljoonalta kuluttajalta.

Trustlyn uusi toimipaikka sijaitsee Helsingin keskustassa Kaartinkaupungissa. Siellä työskentelevä kokenut paikallinen tiimi on erikoistunut verkkopankkimaksamiseen ja tuntee maksamisen Euroopassa perusteellisesti.

Tietoa Trustlysta

Trustly on Ruotsin Finanssivalvonnan valtuuttama ja valvoma maksulaitos. Sillä on ollut vuodesta 2010 alkaen toimilupa tarjota maksamispalveluita EU/ETA-alueella. Toimilupa uudistettiin vuonna 2018 PSD2:n pohjalta.Vuonna 2008 perustettu Trustly Group AB on ruotsalainen rahoitusteknologiayritys, joka tekee verkkopankkimaksamisen nopeaksi, helpoksi ja turvalliseksi. Tämä yritys tarjoaa kansainvälisiä maksupalveluja kuluttajien pankkitileiltä ja -tileille yli 3 000 pankissa 29 markkina-alueella Euroopassa toimien maksujenvälittäjänä yritysten ja kuluttajien välillä verkkokaupassa, matkailualalla, pelaamisessa ja rahoituspalveluissa. Vuonna 2017 Financial Times otti Trustlyn FT1000-listalleen yhtenä Euroopan nopeimmin kasvavista yrityksistä. London Stock Exchange valitsi Trustlyn yhdeksi Euroopan mielenkiintoisimmista ja nopeimmin kasvavista yrityksistä.

Trustlylla on 240 työntekijää ja pääkonttori Tukholmassa Ruotsissa sekä aluekonttorit Suomessa, Espanjassa, Maltalla, Saksassa ja Isossa-Britanniassa. Lisätietoja on osoitteessa www.trustly.com.

Yhteystiedot lehdistölle