Trustly utnevner General Manager i Tyskland

28 Aug - 2018

Trustly utnevner General Manager i Tyskland

Stockholm, 28. Aug, 2018 – Trustly, det europeiske betalingselskapet, kunngjør utnevnelsen av Hans Hoffmann som General Manager i Tyskland. Fra Trustly’s kontor i Köln vil Hans drive Trustly’s virksomhet i DACH området og lede det lokale teamet.

Hans har bred erfaring med nettbasert betaling og et etablert nettverk innen e-handel og betalingsbransjen. Hans har de siste ti årene hatt flere ledende stillinger som sjef og salgssjef, nå sist hos Klarna Group, der han var Director Sales International hos Sofort og Head of the DACH Partner Management team.

Oscar Berglund, CEO hos Trustly, sier: “Da vi betjener et økende antall forhandlere på det tyske markedet er vi veldig glade for å ha Hans ombord. Hans erfaring, markedskunnskap og eksisterende relasjoner vil være til stor hjelp for Trustly når vi vokser i Tyskland og resten av DACH regionen.”

Hans Hoffmann, den nye GM for Trustly Germany, sier: “Jeg er glad for å bli med i Trustly og ser frem tilå styrke Trustly’s internasjonale fotavtrykk ved å skape nye partnerskap i Tyskland og Østerrike.Med de eksisterende og fremtidige e-betalingsproduktene er Trustly i en utmerket posisjon for å drive e-handelvirksomheten massivt for både nasjonale og internasjonale forhandlere i Tyskland og Østerrike.

Trustly Group AB ble grunnlagt i 2008 og er et svensk FinTech-selskap som leverer raske, enkle og sikre online-betalinger. Selskapet tilbyr betaling på tvers av grenser til og fra forbrukeres bankkonti i over 3 000 banker i 29 europeiske markeder og forbinder virksomheter og forbrukere innen e-handel, reise, spill og finansielle tjenester. I 2017 og 2018 rangerte Financial Times Trustly som et av de raskest voksende selskapene i Europa på FT1000-listen, og London Stock Exchange anerkjente Trustly som et av Europas mest inspirerende og hurtigvoksende selskaper.

Trustly har 215 ansatte og hovedkontor i Stockholm, Sverige, med regionkontorer på Malta, i Spania, Tyskland og Storbritannia. Trustly er en lisensiert betalingsinstitusjon under tilsyn av Swedish Financial Supervisory Authority. Les mer på www.trustly.com